فروشگاه اینترنتی نوشت افزار

ما را دنبال کنید
لوازم التحریر
لوازم التحریر گروهی از ابزارهایی هستند که برای نوشتن، ترسیم و یا نقاشی کردن کاربرد دارند که به این ابزارها نوشت افزار هم گفته می شود و توسط کودکان در مهد، دانش آموزان در مدرسه، دانشجویان در دانشگاه، کارمندان در ادارات، هنرجوها و خانواده ها استفاده می شود.

لوازم التحریر گروهی از ابزارهایی هستند که برای نوشتن، ترسیم و یا نقاشی کردن کاربرد دارند که به این ابزارها نوشت افزار هم گفته می شود و توسط کودکان در مهد، دانش آموزان در مدرسه، دانشجویان در دانشگاه، کارمندان در ادارات، هنرجوها و خانواده ها استفاده می شود. 
لوازم التحریر شامل مداد، خودکار، دفتر، پاک کن، تراش، دفتر یادداشت و ... می باشند که همه ما از کودکی تا میانسالی همیشه با آنها سر و کار داریم. 
البته باید گفت در کنار لوازم التحریرهایی که در فروشگاههای تحریر فروش عرضه می شود محصولات دیگری در قالب لوازم اداری، بایگانی، آموزشی، بازی و فکری، مهندسی هم وجود دارد که برای رفع نیاز مشتریان در یک فروشگاه جمع آوری شده و عرضه می گردد.



البته باید در خرید هر چیزی نهایت دقت را داشته باشیم و لوازم التحریر هم مستثنی از این موضوع نیست. ما اینجا به شما یکسری مواردی را یادآور می شویم تا بتوانید در کمترین زمان، بهترین انتخاب را داشته باشید. 
همه ما می دانیم که کیفیت و قیمت حرف اول را در خرید سبد کالایی ما دارد اما نمی توان گفت که حتما کالایی با قیمت بالا دلیل بر بالا بودن کیفیت آن هم است پس برای اینکه بتوانیم کالایی با کیفیت را تهیه کنیم بهتر است از برندهای معتبر و قدیمی که امتحان خود را پس داده اند شروع کنیم. 
اما در کنار برندهای قدیمی و معتبر می توان برندهای جدید را هم با انتخاب محصولات کوچکتر به عنوان نمونه امتحان و مقایسه کرد. 
مثلا در مورد خودکار به خوش دست بودن، طول نوشتاری، جنس بدنه، نوع جوهر و در نهایت به قیمت آن باید توجه کرد، مطمئنا اگر فروشنده ای جنس با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده بدهد، در واقع اعتماد مشتری را خریده و می تواند آن مشتری را برای سالیان سال برای خود حفظ کند. چون یکی از خصیصه های ما انسانها، علی الخصوص ایرانی ها احترام و ارزش دادن فروشنده به خریدار است که در ادامه معامله وفاداری خریدار را نسبت به آن مجموعه یا فروشگاه ایجاد می کند. 
لوازم التحریر دارای تنوع بسیار زیاد و جذاب برای همه ما می باشد پس باید سعی کنیم فقط به اقلام مورد نیازمان بپردازیم تا هم از هزینه اضافی و هم صرف زمان بیشتر جلوگیری کرد. بر این اساس لیستی از لوازم التحریر، اداری، مهندسی، بازی فکری، آموزشی را در اختیار شما گذاشته ایم تا شما در زمان کمتری به اقلام مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. 
ج پی اس (G.P.S) چیست ؟
ج پی اس (GPS) مخفف عبارت سیستم موقعیت یاب جهانی (Geobal positioning system) است و شامل 27 ماهواره می شود (24 ماهواره فعالند و 3 ماهواره دیگر در صورت غیر فعال شدن آنها جایگزین می شوند) که در اطراف زمین در ارتفاع حدود 12000 مایلی قرار دارند.